Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι του ξενοδοχείου Plytra Mare είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να εξασφαλίζουν ιδιωτικότητα σε όσους θέλουν να απολαύσουν τον προσωπικό ατμοσφαιρικό τους χώρο και ταυτόχρονα να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να συνυπάρχουν και να μοιράζονται ευχάριστες στιγμές στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου.
Παροχές Ξενοδοχείου
- Yποδοχή reception με 16ωρη λειτουργία
- Σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο
- 24ωρη εσωτερική ή εξωτερική τηλεφωνική εξυπηρέτηση
- 12ωρη εξυπηρέτηση υπηρεσίας δωματίου
- Πρωινό - Ώρες σερβιρίσματος: 08:00 με 11:15
- Δυνατότητα σερβιρίσματος πρωινού στα δωμάτια
- Υπηρεσία σερβιρίσματος πρωινού "νωρίς το πρωί"
- Εξωτερική πισίνα - Μπαρ πισίνας - Cocktail lounge bar
- Ασύρματη πρόσβαση στο διαδίκτυο σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους
- Δυνατότητα παροχής Laptop ή Tablet
- Υπαίθριος ιδιωτικός χώρος στάθμευσης
- Καθημερινή υπηρεσία καθαριότητας
- Υπηρεσία στεγνού καθαρίσματος (πλυσίματος - σιδερώματος)
- Αλλαγή πετσετών κατόπιν αιτήματος (εντος της ίδιας ημέρας)
- FAX / Φωτοτυπικό
- Γλώσσα επικοινωνίας Αγγλικά/Ελληνικά
- Οδηγός ξενοδοχειακών υπηρεσιών σε Ελληνικά/Αγγλικά (Hotel Directory)
- Ιδιωτική ασφάλιση πελατών
- Σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών
- Υπηρεσία μεταφοράς αποσκευών
- Πάρκινγκ πελατών
Παροχές Δωματίων
- Πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα με όλα τα μαγειρικά σκεύη
- Πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα με τον ανάλογο εξοπλισμό εστίασης (πιάτα, μαχαιροπίρουνα κ.λπ.)
- Ψυγείο
- Καφετιέρα
- Δυνατότητα σερβιρίσματος πρωινού στα δωμάτια
- 12ωρη εξυπηρέτηση υπηρεσίας δωματίου
- Υπηρεσία αφύπνισης
- Κλιματισμός Daikin
- Χρηματοκιβώτιο
- Πρόσβαση στο Διαδίκτυο
- Δορυφορική επίπεδη τηλεόραση 32"
- Έπιπλα COCO-MAT
- Καθημερινή υπηρεσία καθαριότητας
- Υπηρεσία στεγνού καθαρίσματος (πλυσίματος - σιδερώματος)
- Αλλαγή πετσετών κατόπιν αιτήματος (εντος της ίδιας ημέρας)
- Eπώνυμες πετσέτες μπάνιου, μπουρνούζια και παντοφλάκια μπάνιου
- Eπώνυμα είδη προσωπικής υγιεινής (σαμπουάν, αφρόλουτρο, σαπούνι)
- Στεγνωτήρας μαλλιών
- Επιπλέον παιδικό κρεβάτι (κούνια)
- Οδηγός ξενοδοχειακών υπηρεσιών σε Ελληνικά/Αγγλικά (Hotel Directory)
Πολιτική & σύστημα διαχείρησης παραπόνων πελατών
Ο υπεύθυνος της επιχείρησης ενημερώνεται για το παράπονο (την αιτίαση) από τον πελάτη.
Θα διερευνήσει την αιτίαση ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.
Α. Θα συζητήσει και θα ενημερωθεί αρχικά από το τμήμα που παρέλαβε το αίτημα, (π.χ. Τμήμα υποδοχής ( Reception ), Τμήμα παροχής πρωινού και Μπαρ ( Breakfast-Food and Beverage ), Τμήμα Οικιακής Οικονομίας ( House Keeping ), Τμήμα Συντήρησης (Maintenance and Repairs ) κλπ. ).
Β. Θα συζητήσει και θα ενημερωθεί συγκεκριμένα από τον αντίστοιχο αρμόδιο υπάλληλο του τμήματος, που αναφέρεται ακριβώς το παράπονο του πελάτη.
Γ. Θα διερευνήσει από μόνος του όλες τις πιθανές αιτίες που προκάλεσαν το παράπονο του πελάτη.
Θα απαντήσει στον πελάτη είτε ζητώντας συγνώμη για την μην εξυπηρέτηση ή αιτιολογώντας το γιατί δεν εξυπηρετήθηκε και θα δώσει έστω και καθυστερημένα λύση.
Θα φροντίσει να μην επαναληφθεί το περιστατικό.
Το πρωινό στο Plytra Mare
Οι προσεκτικά διαλεγμένες πρώτες ύλες αποκλειστικά από την τοπική αγορά της λακωνικής γης, σε συνδυασμό με τον παραδοσιακό τρόπο παρασκευής του πρωινού διασφαλίζουν υπέροχες γεύσεις υψηλής διατροφικής αξίας για να ξεκινήσετε γεμάτοι ενέργεια την ημέρα σας. Γεύσεις από μαρμελάδα ελιάς και πολλές άλλες τοπικές λιχουδιές σας περιμένουν στο μπουφέ της αίθουσας του πρωινού μας.