Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι του ξενοδοχείου Plytra Mare είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να εξασφαλίζουν ιδιωτικότητα σε όσους θέλουν να απολαύσουν τον προσωπικό ατμοσφαιρικό τους χώρο και ταυτόχρονα να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να συνυπάρχουν και να μοιράζονται ευχάριστες στιγμές στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου.

Παροχές Ξενοδοχείου

  • Yποδοχή reception με 16ωρη λειτουργία
  • Σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο
  • 16ωρη εσωτερική ή εξωτερική τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • 12ωρη εξυπηρέτηση υπηρεσίας δωματίου
  • Πρωινό - Ώρες σερβιρίσματος: 08:00 με 11:15
  • Δυνατότητα σερβιρίσματος πρωινού στα δωμάτια
  • Εξωτερική πισίνα - Μπαρ πισίνας - Cocktail lounge bar
  • Ασύρματη πρόσβαση στο διαδίκτυο σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους
  • Υπαίθριος ιδιωτικός χώρος στάθμευσης
  • Καθημερινή υπηρεσία καθαριότητας
  • Υπηρεσία στεγνού καθαρίσματος (πλυσίματος - σιδερώματος)
  • Αλλαγή πετσετών κατόπιν αιτήματος (εντός της ίδιας ημέρας)
  • FAX / Φωτοτυπικό
  • Γλώσσα επικοινωνίας Αγγλικά/Ελληνικά
  • Οδηγός ξενοδοχειακών υπηρεσιών σε Ελληνικά/Αγγλικά (Hotel Directory)
  • Ιδιωτική ασφάλιση πελατών
  • Σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών

Παροχές Δωματίων

  • Πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα με όλα τα μαγειρικά σκεύη
  • Πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα με τον ανάλογο εξοπλισμό εστίασης (πιάτα, μαχαιροπίρουνα κ.λπ.)
  • Ψυγείο
  • Δυνατότητα σερβιρίσματος πρωινού στα δωμάτια
  • 12ωρη εξυπηρέτηση υπηρεσίας δωματίου
  • Υπηρεσία αφύπνισης
  • Κλιματισμός Daikin
  • Χρηματοκιβώτιο (μόνο στις σουίτες)
  • Πρόσβαση στο Διαδίκτυο
  • Δορυφορική επίπεδη τηλεόραση 32"
  • Έπιπλα COCO-MAT
  • Καθημερινή υπηρεσία καθαριότητας
  • Υπηρεσία στεγνού καθαρίσματος (πλυσίματος - σιδερώματος)
  • Αλλαγή πετσετών κατόπιν αιτήματος (εντός της ίδιας ημέρας)
  • Πετσέτες μπάνιου, μπουρνούζια 
  • Eπώνυμα είδη προσωπικής υγιεινής (σαμπουάν, αφρόλουτρο, σαπούνι)
  • Στεγνωτήρας μαλλιών
  • Επιπλέον παιδικό κρεβάτι (κούνια)
  • Οδηγός ξενοδοχειακών υπηρεσιών σε Ελληνικά/Αγγλικά (Hotel Directory)

Πολιτική & σύστημα διαχείρησης παραπόνων πελατών

Ο υπεύθυνος της επιχείρησης ενημερώνεται για το παράπονο (την αιτίαση) από τον πελάτη. Θα διερευνήσει την αιτίαση ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.

Α. Θα συζητήσει και θα ενημερωθεί αρχικά από το τμήμα που παρέλαβε το αίτημα, (π.χ. Τμήμα υποδοχής ( Reception ), Τμήμα παροχής πρωινού και Μπαρ ( Breakfast-Food and Beverage ), Τμήμα Οικιακής Οικονομίας ( House Keeping ), Τμήμα Συντήρησης (Maintenance and Repairs ) κλπ. ).
Β. Θα συζητήσει και θα ενημερωθεί συγκεκριμένα από τον αντίστοιχο αρμόδιο υπάλληλο του τμήματος, που αναφέρεται ακριβώς το παράπονο του πελάτη.
Γ. Θα διερευνήσει από μόνος του όλες τις πιθανές αιτίες που προκάλεσαν το παράπονο του πελάτη.
Θα απαντήσει στον πελάτη είτε ζητώντας συγνώμη για την μην εξυπηρέτηση ή αιτιολογώντας το γιατί δεν εξυπηρετήθηκε και θα δώσει έστω και καθυστερημένα λύση.
Θα φροντίσει να μην επαναληφθεί το περιστατικό.

Το πρωινό στο Plytra Mare

Απολαύστε το πρωινό σας στο μπουφέ της αίθουσας του πρωινού μας ή δίπλα στην πισίνα.

Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό